Visioon, missioon ja eesmärgid – kuidas neist äriplaanis kirjutada?
Hästi läbimõeldud tegevuskava annab sulle kindla suuna ja kindlustunde, kuna tead, mida, kuidas ja millal soovitud tulemusteni jõuda. Milliseid tulemusi.
Konkurentsianalüüs – eduka äriplaani üks esimesi samme
Konkurents on vaba turu loomulik osa, sest sarnaste toodete või teenuste müüjad võistlevad omavahel ostjate pärast. Ettevõtete arvu suurenemise pärast.
Hinnaankur ja hindade mäng – kuidas hinnastada?
Oste sooritades on toote või teenuse hinnal väga oluline roll. Me võrdleme hinda ja toote/teenuse väärtust ning langetame saadud info.
Hobist ettevõte – kas muuta oma kirg rahaks?
Hobid pakuvad meile rõõmu ja indu oma kirega tegeleda. Seepärast on täiesti loomulik unistada sellest, et muuuta harrastus elatusallikaks. Sealjuures.
Finantsprognoosid – kuidas planeerida toimivat ja kasumlikku ettevõtet?
Finantsprognoosid tekitavad äriplaani koostajatele suurimaid takerdusi. See on arusaadav, kuna nende koostamine võib olla värskele äriplaani kirjutajale väga keeruline. Korrektsed.